Wil jij ook met trots werken voor Schoonmaakbedrijf Perfekt?
Werken bij Schoonmaakbedrijf Perfekt betekent deel uitmaken van een betrokken, servicegerichte organisatie die hard aan de weg timmert in reguliere en specialistische schoonmaak.
Naast de reguliere schoonmaak, zijn wij dagelijks actief in specialistische reiniging. Met onze deskundige medewerkers en een uitgebreid machinepark voeren we vele uiteenlopende projecten uit in heel Nederland.


Wij leiden vakmensen op
Wij vinden het belangrijk dat wij als bedrijf een bijdrage leveren aan de samenleving. Schoonmaakbedrijf Perfekt is een erkend leerbedrijf. We leiden onze medewerkers intern op en bieden stageplekken aan. Daarnaast faciliteren we werkplekken voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Hiervoor werken wij samen met sociale werkplaats Midzuid in Oosterhout.
Openstaande vacatures
Werken in een trots team!
Operationeel planner/ backoffice (parttime)
Dit ga je met trots doen:
Als Operationeel planner/ backoffice bij Schoonmaakbedrijf Perfekt ben je de spil in het web voor een vlekkeloze operatie. Je werkt nauw samen met de operationeel manager en teamleiders om gedetailleerde roosters op te stellen voor diverse schoonmaakteams. Hierbij stem je de beschikbaarheid en vaardigheden van het personeel af op de wensen van onze klanten.
Daarnaast draag je zorg voor een nauwkeurige urenregistratie en ben je alert op eventuele afwijkingen, die je snel en correct oplost. Als het aankomt op planning en coördinatie, fungeer je als het centrale aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s. Jouw communicatie is helder en efficiënt, waardoor alle betrokkenen goed geïnformeerd zijn.
Verlofaanvragen beheer je met precisie, en je zorgt altijd voor een gebalanceerde personeelsbezetting, zelfs bij verlofaanvragen. Je bent een meester in het puzzelen met het rooster, en dankzij jou vallen er geen gaten in onze dienstverlening.
In deze cruciale rol ben jij de ‘spin in het web’ die alle puzzelstukjes naadloos laat samenvallen, waardoor onze schoonmaakdiensten altijd op rolletjes lopen. Je scherpe oog voor detail en je talent voor het coördineren van complexe schema’s dragen bij aan een georganiseerde en efficiënte werkomgeving.
We kennen jou en jouw verhaal nog niet. Maar we hopen dat je dit meebrengt:
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, in het Nederlands en bij voorkeur ook in het Engels.
- Je bent stressbestendig, denkt in oplossingen en weet prioriteiten te stellen.
- Je bent organisatorisch sterk en weet als geen ander hoe een haalbare planning in elkaar steekt en hoe je deze moet communiceren richting collega’s en klanten.
- Waar jij een ‘nee’ hoort, ga je op zoek naar de mogelijkheden die er wèl zijn. Je bent dan ook niet bang om initiatief te nemen en beschikt over een flexibele werkhouding.
- Je bent een zelfstandige team-player die overal kansen ziet, deze proactief oppakt en het hoofd koel weet te houden.
- Je kunt prima overweg met een computer.
- Je bent ongeveer 25 uur per week beschikbaar (bij voorkeur verdeeld over 5 dagen per week).
Veel belangrijker. Wat bieden wij jou?
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.500,- en €3.500,- o.b.v. een 38-urige werkweek. Het precieze salaris hangt af van je relevante werkervaring en opleiding. Let op! Binnen een jaar gaat er nog een flinke stijging van 12% plaatsvinden.
- Werktijden in overleg.
- Persoonlijke ontwikkeling en mogelijkheden tot opleiding.
- Een 5% eindejaarsuitkering (ongeveer €1.300) en 8% vakantiegeld (ongeveer €2.200).
- Een pensioenopbouw.
- 25 vakantiedagen o.b.v. een 38-urige werkweek en een extra vrije dag op je verjaardag (om de slingers op te hangen) of op 1 mei.
- Zomerbarbecues en kerstevents waar nog het hele jaar over gesproken wordt.
- Een leuke bonus wanneer je een nieuwe collega aandraagt.
- En natuurlijk een prettige, informele werkomgeving met -vinden we zelf- heel leuke collega’s.
Dus… schoon genoeg van je oude baan en klaar voor een frisse wind in je carrière?
Neem dan contact op met Marit, onze HR medewerkster. Vergeet niet om je cv toe te voegen. Je kunt Marit mailen via [email protected], bellen op 0162-454530 of appen op 06-28791938.
Tot snel!
Commercieel Management Assistent(e)
Wij zijn Schoonmaakbedrijf PERFEKT en we bestaan al bijna 50 jaar. Daar merk je gelukkig helemaal niets van. We zijn hier juist helemaal bij de tijd. Om je werk-privé balans gezond te houden zijn er bijvoorbeeld mogelijkheden tot (deels) thuiswerken en flexibele werktijden. Binnen onze organisatie besteden we sowieso veel aandacht aan onze mensen. We zorgen hier actief voor een fijne werksfeer en een hecht teamgevoel. Ondertussen timmeren we hard aan de weg in reguliere schoonmaak van bijvoorbeeld kantoren, en specialistische schoonmaak. En dat biedt een heleboel variatie. Ooit gehoord van laser cleaning of droogijsstralen? Precies.
Dit ga je met trots doen?
- Ondersteunen van het management en stroomlijnen van de workflow.
- Agenda’s beheren en afspraken inplannen.
- De interne en externe communicatie overzien en vloeiend laten verlopen. Dat kan gaan om een simpel telefoontje, maar ook het maken of aanscherpen van een presentaties, rapporten, offertes of contracten.
- Data analyses maken en omzetten in overzichtelijke rapporten, trendoverzichten en commerciële kansen.
- Je wordt de coördinerende spil tussen interne afdelingen als het gaat om nieuwe projecten en initiatieven.
- Je zoekt continu naar manieren om processen efficiënter te laten verlopen en zorgt dat deze worden geïmplementeerd op de werkvloer.
We kennen jou en jouw verhaal nog niet. Maar we hopen dat je dit meebrengt:
- HBO werk- en denkniveau in een relevante richting.
- Het zou handig zijn als je ervaring hebt in een vergelijkbare functie.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, mondeling en schriftelijk, zowel in het Nederlands als in het Engels.
- Je bent organisatorisch sterk en weet als geen ander hoe een haalbare planning in elkaar steekt.
- Je bent een proactieve, zelfstandige collega.
- Microsoft Office (Word, Excel) hebben geen geheimen meer voor je.
Veel belangrijker. Wat bieden we jou?
- Een bruto maandsalaris tussen de € 2.500 en € 3.000 o.b.v. een 38-urige werkweek. Het precieze salaris hangt af van je relevante werkervaring en opleiding.
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels thuis te werken.
- Persoonlijke ontwikkeling en mogelijkheden tot opleiding.
- Een 5% eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld.
- Een pensioenopbouw.
- 25 vakantiedagen o.b.v. een 38-urige werkweek en een extra vrije dag op je verjaardag (om de slingers op te hangen) of op 1 mei.
- Zomerbarbecues en kerstevents waar nog het hele jaar over gesproken wordt.
- Een leuke bonus wanneer je een nieuwe collega aandraagt.
- En natuurlijk een prettige, informele werkomgeving met -vinden we zelf- heel leuke collega’s.
Dus… schoon genoeg van je oude baan en klaar voor een frisse wind in je carrière?
Neem dan contact op met Marit, onze HR medewerkster. Vergeet niet om je cv toe te voegen. Je kunt Marit mailen via [email protected], bellen op 0162-454530 of appen op 06-2879 1938.
Tot snel!
(leerling) Glazenwasser op hoogte
Dit ga je met trots doen:
Als glazenwasser op hoogte bij ons start je je werkdag op ons kantoor in Oosterhout. Daar staan de hoogwerkers al klaar om mee op pad te gaan. Samen met je collega bespreek je de locaties waar jullie die dag worden verwacht. Vervolgens pakken jullie alle benodigde spullen en vertrekken jullie naar de klanten. Het werken met een hoogwerker is vrijwel altijd onderdeel van je werk, dus hoogtevrees is voor jou geen enkel probleem. De opdrachten variëren in duur, variërend van een halve dag tot meerdere dagen. Bij ons zal je je dus nooit vervelen!
We kennen jou en jouw verhaal nog niet. Maar we hopen dat je dit meebrengt:
- Rijbewijs B (BE is een pluspunt).
- In het bezit van relevante certificaten, waaronder VCA en hoogwerker certificaat.
- Goede kennis van veiligheidsvoorschriften en procedures voor werken op hoogte.
- Beschikbaar voor zowel parttime als fulltime werk.
- Woonachtig binnen een straal van 30 km van ons kantoor in Oosterhout.
- Representatief en flexibel inzetbaar.
Veel belangrijker. Wat bieden we jou?
- Bruto uurloon tussen €14,00 en €16,00 (met een geplande 12% stijging binnen een jaar).
- Volop kansen voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding.
- Een eindejaarsuitkering van 5% en 8% vakantiegeld.
- 25 vakantiedagen op basis van een 38-urige werkweek, plus een extra vrije dag op je verjaardag of op 1 mei.
- Gezellige zomerbarbecues en onvergetelijke kerstevents.
- Een aantrekkelijke bonus wanneer je nieuwe collega’s aandraagt.
- Een prettige, informele werkomgeving met fantastische collega’s.
Dus… schoon genoeg van je oude baan en klaar voor een frisse wind in je carrière?
Neem dan contact op met Marit, onze HR medewerkster. Vergeet niet om je cv toe te voegen. Je kunt Marit mailen via [email protected], bellen op 0162-454530 of appen op 06-28791938.
Tot snel!
Gevelreiniger
Wij zijn Schoonmaakbedrijf PERFEKT en we bestaan al bijna 50 jaar. Daar merk je gelukkig helemaal niets van. We zijn hier juist helemaal bij de tijd. Binnen onze organisatie besteden we sowieso veel aandacht aan onze mensen. We zorgen hier actief voor een fijne werksfeer en een hecht teamgevoel. Ondertussen timmeren we hard aan de weg in reguliere schoonmaak van bijvoorbeeld kantoren, en specialistische schoonmaak. En dat biedt een heleboel variatie.
Dit ga je met trots doen:
Als gevelreiniger heb jij een veelzijdige baan. Samen met een collega ga jij dagelijks op pad om klanten te voorzien van schone gevels. Dit doe je bij verschillende gebouwen zoals woningen, kantoorpanden en flatgebouwen. De voor- en na foto’s deel jij vol trots binnen Perfekt. Uiteraard heb jij geen hoogtevrees: juist werken op een hoogwerker vind jij leuk. Het uitzicht kan zeker fenomenaal zijn! Ervaring in dit vakgebied is zeker geen vereiste: we kijken graag met je mee welke papieren jij nog wil halen om dit werk goed uit te voeren. Deze opleidingen kan je bij Perfekt volgen. Je hebt hier de rest van je werkzame leven plezier van!
We kennen jou en jouw verhaal nog niet. Maar we hopen dat je dit meebrengt:
- Rijbewijs B
- Je bent een harde en enthousiaste werker en in staat om fysiek werk te verrichten
- VCA diploma is een pré, maar dit diploma kan je ook bij ons halen
- Je bent woonachtig in de omgeving Oosterhout. Je start namelijk iedere ochtend vanuit ons hoofdkantoor in Oosterhout.
Veel belangrijker. Wat bieden we jou?
- Een bruto uurloon tussen de €12,75 en €15,00. Het precieze salaris hangt af van je relevante werkervaring en opleiding. Let op! Binnen een jaar gaat er nog een flinke stijging van 12% plaatsvinden.
- Persoonlijke ontwikkeling en mogelijkheden tot opleiding.
- Een 5% eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld.
- Een pensioenopbouw.
- 25 vakantiedagen o.b.v. een 38-urige werkweek en een extra vrije dag op je verjaardag (om de slingers op te hangen) of op 1 mei.
- Zomerbarbecues en kerstevents waar nog het hele jaar over gesproken wordt.
- Een leuke bonus wanneer je een nieuwe collega aandraagt.
- En natuurlijk een prettige, informele werkomgeving met -vinden we zelf- heel leuke collega’s.
Dus… schoon genoeg van je oude baan en klaar voor een frisse wind in je carrière?
Neem dan contact op met Marit, onze HR medewerkster. Vergeet niet om je cv toe te voegen. Je kunt Marit mailen via [email protected], bellen op 0162-454530 of appen op 06-28791938.
Tot snel!
Vakantiekracht / bijbaan
- Betaalt goed
Na school, in de weekenden en/of vakanties kan je bij Perfekt goed verdienen. Werken in de schoonmaak verdient namelijk stukken beter dan bijvoorbeeld een baan in de horeca. Lekker hè?!
Ben jij bij ons alleen werkzaam in de periode van 15 juni tot 15 september dan hanteren wij een all-in-loon (bruto uurloon incl. vakantieopbouw en vakantietoeslag) :
17 jaar €11,66
18 jaar €12,39
19 jaar €13,12
20 jaar €14,58
- Flexibele tijden
Hekel aan vroeg opstaan of juist geen zin om ’s avonds te werken? In de schoonmaak bepaal je jouw werktijden grotendeels zelf!
- Altijd werk bij jou in de buurt
Woon jij in de omgeving van Oosterhout/ Breda/ Moerdijk/ Roosendaal/ Bergen op Zoom? Wij hebben altijd wel een werkadres bij jou om de hoek. Zo ben je nooit lang onderweg!
- Top teamwork
Je ontmoet veel verschillende mensen en werkt samen met de gezelligste collega’s! Dit zorgt voor een prettige werksfeer en de mogelijkheid om nieuwe vriendschappen op te bouwen.
- Bonus
Draag jij een collega aan? Dan heb je de mogelijkheid tot het ontvangen van een bonus!
- Elektrische fiets
Als vakantiekracht bij Perfekt krijg je een elektrische fiets tot je beschikking. Dit stelt je in staat om snel op locatie te zijn en na het werk op tijd te zijn om samen met vrienden naar het zwembad of terras te gaan. Het biedt dus zowel gemak als flexibiliteit.
Nog geen ervaring in de schoonmaak? Wij leren het je graag! Werken bij Perfekt als vakantiekracht of als bijbaan geeft je de mogelijkheid om waardevolle werkervaring op te doen en belangrijke vaardigheden te ontwikkelen, zoals samenwerking, verantwoordelijkheid en time management.
Wat ga je doen?
Samen met jou zullen we in overleg bepalen op welke afdeling en in welke functie je jouw werkzaamheden als schoonmaakmedewerk(st)er gaat uitvoeren. Bij Perfekt hebben we verschillende mogelijkheden, zoals kantooronderhoud, trappenhallen en specialistische reiniging. We zullen kijken naar je interesses, vaardigheden en beschikbaarheid om de beste match te vinden. Er zijn genoeg opties waaruit we kunnen kiezen!
Solliciteer met trots!
Ben jij klaar om met trots vakantiewerk of je bijbaan uit te voeren? Stuur dan je motivatie en cv naar [email protected] of bel naar 0162-454530. Je kunt ook een berichtje sturen naar 06-28791938. Onze HR medewerkster Marit komt graag met je in contact!
Servicemonteur riolering
Wat ga je doen?
Als servicemonteur riolering bij Perfekt begint jouw dag samen met je collega’s op ons kantoor in Oosterhout. Daar ontvang je de planning voor de dag. Vervolgens ga je zelfstandig op pad om verstoppingen te verhelpen, reparaties uit te voeren en de oorzaak van overlast op te sporen. In onze loods zijn diverse voertuigen met de benodigde technische middelen beschikbaar voor jouw werk.
Na een dag waarin je verstoppingen hebt verholpen en reparaties hebt uitgevoerd, keer je terug naar het kantoor. Gedurende de hele dag zijn je collega’s beschikbaar voor overleg over de juiste oplossingen.
Binnen een team van betrokken, hardwerkende collega’s leer jij al snel de kneepjes van het vak!
Wat breng je mee?
- VMBO / MBO werk- en denkniveau
- Kennis van rioolwerkzaamheden (pre)
- In het bezit van een VCA-diploma (pre)
- In het bezit van rijbewijs B, rijbewijs BE is een pre
- Woonachtig binnen een straal van 30 km van ons kantoor in Oosterhout
Wat bieden wij jou?
- Een startsalaris tussen de €15,00 en €16,00 bruto per uur op basis van relevante werkervaring en het opleidingsniveau waarover je beschikt.
- Werkvergoeding voor telefoon en kleding van €25,00 euro netto per maand o.b.v. een fulltime werkweek.
- Vergoeding voor woon-werkverkeer volgens artikel 34 van de CAO Schoonmaak- en Glazenwassersbedrijf.
- Mogelijkheden tot opleiding en persoonlijke ontwikkeling
- Een mooie eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld
- Pensioensopbouw
- 25 vakantiedagen (o.b.v. een 38-urige werkweek) en een extra vrije dag op je verjaardag of op 1 mei.
- Gezamenlijke zomerbarbecue en kerstevent
- Mogelijkheid tot het ontvangen van een bonus bij het aandragen van een nieuwe collega.
Solliciteer met trots!
Ben jij klaar om met trots de functie van servicemonteur riolering uit te voeren? Stuur dan je motivatie en cv naar [email protected] of bel naar 0162-454530. Je kunt ook een berichtje sturen naar 06-28791938. Onze HR medewerkster Marit komt graag met je in contact!
Schoonmaakmedewerk(st)er kantooronderhoud
Wat ga je doen?
Als schoonmaakmedewerk(st)er bij ons bedrijf zal je (samen met een collega) verantwoordelijk zijn voor het schoonmaken van diverse kantoorpanden van onze klanten. Deze panden variëren van klassieke kantoorpanden tot sportscholen en van scholen tot hypermoderne productiehallen. Geen dag is hetzelfde! We hechten waarde aan flexibiliteit en stemmen de werktijden graag af op jouw wensen.
Wat neem je mee?
- Woonachtig in de omgeving van Oosterhout / Breda / Tilburg
- In het bezit van een rijbewijs B (pre)
- In het bezit van een basisdiploma algemene schoonmaak (pre)
- Beschikbaarheid voor minimaal 2 uur per week in de ochtend, middag en/of avonden
- Representatief en flexibel inzetbaar
Nog geen ervaring in de schoonmaak? Geen probleem, wij leren het vak je graag!
Wat bieden wij jou?
- Een bruto uurloon vanaf €12,15 voor kandidaten van 20 jaar en ouder, gebaseerd op relevante werkervaring en opleidingsniveau
- Vergoeding voor woon-werkverkeer volgens artikel 34 van de CAO Schoonmaak- en Glazenwassersbedrijf
- Mogelijkheden tot opleiding en persoonlijke ontwikkeling
- Een mooie eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld
- Pensioensopbouw
- 25 vakantiedagen (o.b.v. een 38-urige werkweek) en een extra vrije dag op je verjaardag of op 1 mei
- Gezamenlijke zomerbarbecue en kerstevent
- Mogelijkheid tot het ontvangen van een bonus bij het aandragen van een nieuwe collega
Solliciteer met trots!
Ben jij klaar om met trots de functie van schoonmaakmedewerk(st)er kantooronderhoud uit te voeren? Stuur dan je motivatie en cv naar [email protected] of bel naar 0162-454530. Je kunt ook een berichtje sturen naar 06-28791938. Onze HR medewerkster Marit komt graag met je in contact!
Medewerk(st)er specialistische reiniging
Wat ga je doen?
Als medewerk(st)er specialistische reiniging bij Perfekt ga je dagelijks samen met collega’s op pad om verschillende woningen klaar te maken voor oplevering. Dit kunnen nieuwbouwwoningen zijn, maar ook huurwoningen die schoongemaakt worden voordat de nieuwe huurder de sleutel ontvangt. Geen dag is hetzelfde, je kunt betrokken zijn bij diverse taken zoals het stofvrij maken van badkamers, het verwijderen van behang of het specialistisch reinigen van verschillende vloeren. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de nieuwe bewoners schone woning ontvangen.
Je werkdag begint om 07:00 uur op ons kantoor in Oosterhout. Daar ontvang je je werkspullen en ga je samen met je collega’s naar de eerste klus van de dag. Na een dag hard werken, keer je rond 16:00 uur weer terug naar huis. Deze functie biedt zowel parttime als fulltime mogelijkheden. Gedurende de gehele dag zijn collega’s aanwezig om je vragen te beantwoorden en ondersteuning te bieden. Zowel je leidinggevende als de medewerkers van de planning staan voor je klaar.
Wat neem je mee?
- Woonachtig binnen een straal van 30 km van ons kantoor in Oosterhout
- In het bezit van een rijbewijs B (pre)
- In het bezit van een basisdiploma algemene schoonmaak en / of basisdiploma vloeronderhoud (pre)
- Beschikbaar vanaf 7:00 uur tot 16:00 uur (ongeveer)
- Representatief en flexibel inzetbaar
Nog geen ervaring in de schoonmaak? Geen probleem, wij leren het vak je graag!
Wat bieden wij jou?
- Een bruto uurloon vanaf €12,15 voor kandidaten van 20 jaar en ouder, gebaseerd op relevante werkervaring en opleidingsniveau
- Werkvergoeding voor telefoon en kleding van €25,00 euro netto per maand o.b.v. een fulltime werkweek
- Vergoeding voor woon-werkverkeer volgens artikel 34 van de CAO Schoonmaak- en Glazenwassersbedrijf
- Mogelijkheden tot opleiding en persoonlijke ontwikkeling
- Een mooie eindejaarsuitkering en 8% vakantiegeld
- Pensioensopbouw
- 25 vakantiedagen (o.b.v. een 38-urige werkweek) en een extra vrije dag op je verjaardag of op 1 mei
- Gezamenlijke zomerbarbecue en kerstevent
- Mogelijkheid tot het ontvangen van een bonus bij het aandragen van een nieuwe collega
Solliciteer met trots!
Ben jij klaar om met trots de functie van medewerk(st)er specialistische reiniging uit te voeren? Stuur dan je motivatie en cv naar [email protected] of bel naar 0162-454530. Je kunt ook een berichtje sturen naar 06-28791938. Onze HR medewerkster Marit komt graag met je in contact!